Employer Branding

Moeite met het invullen van je vacatures?

Daar verbazen wij ons niet over. De huidige arbeidsmarkt is lastig en een nieuwe generatie werkzoekenden zorgt ervoor dat er tegenwoordig meer nodig is dan een advertentie in de krant om aan medewerkers te komen. Om op te vallen bij potentiële kandidaten is het belangrijk om als organisatie een sterke positie op de arbeidsmarkt te hebben. Dat betekent veel aanwezig zijn – zowel online als offline – en regelmatig wat van je laten horen. Hier gaat veel tijd in zitten en wanneer je een extern bureau in moet schakelen kan het een enorme investering zijn. Daarom bieden wij Employer Branding voor MKB aan: een traject speciaal afgestemd op midden- en kleinbedrijf. Zo kun je als MKB’er ook mee met de markt.

Het percentage organisaties dat met wervingsproblemen kampt volgens onderzoek van nu.nl in 2018:

71%

Waarom Employer Branding?

We begrijpen dat je je misschien afvraagt wat Employer Branding voor jouw bedrijf kan doen, daarom hebben we een aantal voordelen opgesomd:

  • Hogere betrokkenheid van medewerkers;
  • Hogere kwaliteit van sollicitaties;
  • Sterkere positie op de arbeidsmarkt;
  • Lagere kosten personeelswerving;
  • Verkorten van wervingstijd;

Wat kun je verwachten?

Tijdens het Employer Branding traject onderzoeken wij de pullfactoren van jouw organisatie. We gaan in gesprek met medewerkers en management. Op basis van de onderzoeksresultaten stellen wij een Brand concept op. Dat vormt de basis van alle toekomstige communicatie naar de arbeidsmarkt toe. Vervolgens gaan we een plan maken om jouw zichtbaarheid en bereik online te vergroten om zo meer kandidaten aan te spreken.

Meer informatie over het traject? Download dan onze whitepaper Employer Branding door hiernaast op de knop te drukken!